Online számlázóprogramot használ? Már csak két napja maradt a lejelentésig!

2014. október 1-től a NAV új rendelkezése nyomán az összes vállalkozás, amely számlázó szoftvert vagy online számlázási rendszert használ, köteles lejelenteni azt.

Ez abban az esetben is igaz, ha egy cég önszámlázással egy másik cég nevében állít ki számlát. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az Ön vállalkozásának a vevő partnere állítja ki az Ön teljesítését követően az Ön számláját (fordított számlázás), úgy ez esetben, annak a vevő által használt számlázó programját is le kell jelentenie a NAV felé.

A lejelentéshez egy kis segítéség:

A lejelentéshez és a nyomtatvány kitöltéséhez segítséget a Kitöltési útmutatóban található, mely ide kattintva letölthető.

A nyomtatvány kitöltéséhez az Általányos Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) szükséges, mely letölthető a NAV honlapjáról, ide kattintva.

A nyomtatvány beküldhető elektronikusan, ügyfélkapun keresztül az ÁNYK segítségével, vagy postán, amennyiben kitöltés után kinyomtatta a nyomtatványt és azt aláírta.

A kitöltött nyomtatvány beküldési határideje: november 15.