2014-ben az Év biztosítója a K&H és az AEGON.

Idén harmadik alkalommal osztották ki az Év biztosítója díjat.

A biztosítókra egy hónapon keresztül szavazhattak az ügyfelek az evbiztositoja.hu weboldalon, ahova összesen 15 ezer szavazat érkezett és döntött.

Szoláltatási kategóriában a K&H, kárrendezési ügyekben pedig az AEGON vitte az első díjat, amelyről 15 ezer szavazat döntött.

A K&H ráadásul idén duplázni tudott, hiszen a tavalyi évben is nyert a kategóriában, megelőzve az Allianz és az Uniqa biztosítókat. Kárrendezési kategóriában viszont a tavalyi győztes Signalt beelőzte az AEGON, harmadikként pedig a tavaly a dobogóról lemaradó Generali futott be.

A díj értékét növeli, hogy azokat nem egy választott szakmai zsűri, hanem maguk az ügyfelek ítélték oda, ami kétségkívül egy valósabb képet mutat a biztosítók számára arra vonatkozóan, hogyan ítélik meg őket az ügyfelek.

A végeredmény számunkra sem meglepő, hiszen saját tapasztalataink is azt mondatják, hogy a K&H Biztosító nem érdemtelenül végzett idén is az élen, az sok fejlesztésnek és tudatos munkának köszönhető – vélekedett Homolya Gergely, a Millennium Vállalkozásfejlesztési Központ, Biztosítási Üzletágának szakmai vezetője.

Mivel ügyfeleink biztosítási igényeinek kielégítésén folyamatosan dolgozunk, így év közben állandó kapcsolatban állunk biztosító partnereinkkel. Ennek köszönhetően  pontosan látjuk azokat a folyamatokat, amelyek  az egyes biztosítók törekvéseit mutatják a minél nagyobb ügyfél-megelégedettség megteremtésében, legyen szó termékfejlesztésről vagy ügyfélközpontúságról.

Többek között ezért is érdemes  biztosítási igények esetén hozzánk fordulni, hiszen a fentieken túl szakmaiságunk a garancia arra, hogy a legjobb biztosítói ajánlatokat dolgozzuk ki és kínáljuk ügyfeleink számára, mind a szolgáltatás, mind pedig a díjak vonatkozásában.

Ajánlatkérésért lépjen velünk kapcsolatba!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

 Kattintson ide, és töltse le adatkezelési tájékoztatónkat!