Idén harmadik alkalommal osztották ki az Év biztosítója díjat.
A biztosítókra egy hónapon keresztül szavazhattak az ügyfelek az evbiztositoja.hu weboldalon, ahova összesen 15 ezer szavazat érkezett és döntött.
Szoláltatási kategóriában a K&H, kárrendezési ügyekben pedig az AEGON vitte az első díjat, amelyről 15 ezer szavazat döntött.
A K&H ráadásul idén duplázni tudott, hiszen a tavalyi évben is nyert a kategóriában, megelőzve az Allianz és az Uniqa biztosítókat. Kárrendezési kategóriában viszont a tavalyi győztes Signalt beelőzte az AEGON, harmadikként pedig a tavaly a dobogóról lemaradó Generali futott be.
A díj értékét növeli, hogy azokat nem egy választott szakmai zsűri, hanem maguk az ügyfelek ítélték oda, ami kétségkívül egy valósabb képet mutat a biztosítók számára arra vonatkozóan, hogyan ítélik meg őket az ügyfelek.
A végeredmény számunkra sem meglepő, hiszen saját tapasztalataink is azt mondatják, hogy a K&H Biztosító nem érdemtelenül végzett idén is az élen, az sok fejlesztésnek és tudatos munkának köszönhető – vélekedett Homolya Gergely, a Millennium Vállalkozásfejlesztési Központ, Biztosítási Üzletágának szakmai vezetője.
Mivel ügyfeleink biztosítási igényeinek kielégítésén folyamatosan dolgozunk, így év közben állandó kapcsolatban állunk biztosító partnereinkkel. Ennek köszönhetően pontosan látjuk azokat a folyamatokat, amelyek az egyes biztosítók törekvéseit mutatják a minél nagyobb ügyfél-megelégedettség megteremtésében, legyen szó termékfejlesztésről vagy ügyfélközpontúságról.
Többek között ezért is érdemes biztosítási igények esetén hozzánk fordulni, hiszen a fentieken túl szakmaiságunk a garancia arra, hogy a legjobb biztosítói ajánlatokat dolgozzuk ki és kínáljuk ügyfeleink számára, mind a szolgáltatás, mind pedig a díjak vonatkozásában.
Ajánlatkérésért lépjen velünk kapcsolatba!